هر رمزارز بیتکوین از واحد کوچکتری به نام ساتوشی تشکیل شده اند. هر بیت کوین معادل ۱۰۰ میلیون ساتوشی است. و این تقسیم پذیری یکی از مزیت‌های بیت کوین نسبت به طلا می باشند.

ارزش بیت کوین چطور تعیین می شود

ارزش بیتکوین هنوز ثابت نمی باشند و روزانه تغییر کرده و در نوسان است. بیت کوین نیز مانند طلا، سهام و بسیاری از دارایی‌ها بر اساس میزان عرضه و تقاضا قیمت گذاری میشود. هرچه تعداد ندگان بیشتر باشد، قیمت بیت کوین روند کاهشی پیدا میکند و در مقابل اگر میزان تقاضا افزایش یابد، قیمت نیز سیر صعودی پیدا خواهد کرد. لذا قیمت بیت کوین ثابت نیست و ارزش آن روزانه در صرافی‌ها و کارگزاری های مختلف در نوسان است. برای مشاهده قیمت آنی بیت کوین در بازارهای جهانی می‌توانید به وبسایت مرجع مراجعه نمایید.

اشاره کردیم که بیتکوین محدودیتی ۲۱ میلیون واحدی دارد و پس از استخراج این ۲۱ میلیون سکه، دیگر امکان استخراج بیتکوین بیشتری وجود ندارد. درحال‌حاضر میلیاردها دلار بیت‌‌کوین در دنیا وجود دارد. هر روز نیز مقداری بیت‌کوین تولید و به چرخه‌ی بیتکوین‌های در گردش افزوده می‌شود تا اینکه درحدود سال ۲۰۴۰ تعداد بیت‌کوین‌های موجود در بازار به رقم ۲۱ میلیون واحد نزدیک می‌گردد.


مجله خبری فناوری اطلاعات، سئو، دیجیتال مراکتینگ و برنامه نویسی کوین ,قیمت ,میلیون ,بیتکوین ,ارزش ,قیمت گذاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

harperxjdd3b0 Local سفر تور و تفریح آهنگ جدید وبلاگ روستای صومعه علیا شماره تماس تهیه محصولات09334336389 قصه شب سلامت پرده بازار