آشپزخانه کوچک با تأثیر بزرگ


با قدم زدن به دفتر خیره کننده امی کورلی ، هرگز حدس نمی زنید که قبلاً آن آپارتمان سرایداری متروکه واقع در کالسکه در کنار خانه او در سال 1907 بود. دکوراسیون  داخلی سنت لوئیس اخیراً رویای دیرینه خود را برای تبدیل کردن اتاق زیر شیروانی قدیمی و خالی به یک خانه برای مشاغل رو به رشد خود تحقق بخشیده است ، اما این فضا یک معمای کامل از چالش ها را شامل می شود - از جمله پنجره های پایین ، لوله کشی محدود و سقف های زیر زمینی که به 7 فوت فرو رفته اند. . او بخشی از فضا را به یک آشپزخانه تبدیل کرد که اسرار زیادی در آن وجود دارد.


لوازم خانگی را مخفی کنید


کورلی با پوشاندن یخچال و فریزر 30 اینچی ، ماشین ظرفشویی 18 اینچی و مایکروویو با پانل های کابینت مطبوع ، یک ترفند مورد علاقه آشپزخانه کوچک را به کار برد. او می گوید: "هیچ استیل ضدزنگ برای دور کردن چشم وجود ندارد."

در آغوش راحتی ، کورلی با رنگ مورد علاقه خود ، Farrow & Ball Stone Blue در آغوش گرفت و دیوارها ، تر و تمیز ، کابینت ، ضیافت و سقف را نقاشی کرد. او می گوید: "پوشاندن همه چیز به یک رنگ باعث می شود فضای کوچکتر احساس بازتری داشته باشد زیرا چشم شما در هر جایی قطع نمی شود."


چراغ های دیواری را اضافه کنید


می توان از محل اسکین ها به جای چراغ های آویز یا آویز استفاده کرد (در صورت انتخاب این گزینه ها نیست). آنها را در هر جای دیگری قرار دهید تا فضاهای محصور را روشن تر کنید. کورلی می گوید: "آنها همان احساس اضافه کردن یک لامپ را می دهند ، اما شما نیازی به فضای سفره زیر میز ندارید." چراغ های دیواری در انواع دکوراسیون عروسی نیز کاربرد دارد. شبیه دکوراسیون خانه های هندی


کشوها و قفسه ها را جمع کنید

کشوهای لاستیکی ضیافت برای نمونه های کاشی ایده آل است. کورلی با پرش از ریل فضای بیشتری را نیز اری کرد (آن دسته از کابینت هایی که بین کشوها قرار دارند). در آشپزخانه ، یک قفسه شناور بدون نگاه بسته کابینت ، فضای خنک کننده ای را ارائه می دهد.


سالن


این که آیا شما در فضای زیر اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین خود از فضای اضافی پذیرایی می کنید ، سقف های کم و ارتفاع پنجره های بی دست و پا می تواند یک چالش باشد. طراح امی کورلی یک مکان نشسته دعوت کننده را برای مشتریان و دوستان به طور یکسان در دفتر خود ایجاد کرد. استفاده از نقاشی تزئینی نیز تاثیر گذار است.


مبل را با دیوارها هماهنگ کنید

در محوطه نشسته که کرلی با مشتری ها ملاقات می کند ، یک کاناپه لی صنایع با دیوارها هماهنگی دارد. در یک مخملی پیر فری از رنگ آبی مشابه تزیین شده است. او می گوید: "مخلوط کردن تکه های بزرگ مانند یک مبل به رنگ دیوار ، فضای تقریباً منفی ایجاد می کند ، به چشم شما اجازه می دهد استراحت کند و به شما امکان می دهد کنتراست یا الگوی دیگری را در جای دیگری اضافه کنید."

او می گوید: "من قطعات كوچك را انتخاب كردم تا بیش از حد فضای خود را جمع نكنم - مبل با بازوهای تنگ ، صندلی های دمپایی و صندلی های ناهار خوری برنجی كه از بیشتر آنها كمتر است." و حتی با جداول قهوه خسته کننده هم زحمت نکشید. در اتاقهای چند منظوره مانند این ، یک میز محکم اغلب به یک سطح کار اضافی یا یک نقطه تحریک پذیر برای نشستن تبدیل می شود. در طراحی اتاق کودک از رنگ های شاد استفاده کنید.

دفتر کار

آمی کورلی ، طراح سنت لوئیس ، نیاز به فضای میز خود داشت تا زمینه ای سفید برای کارهای طراحی باشد. او با کابینت های هوشمند ، قفسه های شناور ، سبدهای خنک کننده و جادوها از رنگ زرد ، آن را جذاب و کاربردی کرد.


پنهان کردن ضروریات دفتر


آنچه در این فضای کاری شلوغ متوجه آن نیستید: تجهیزات اداری. کابینت بلند و لاغر در کنار میز ، دارای یک چاپگر ، روتر Wi-Fi و سایر لوازم الکترونیکی ناخوشایند است.


با لوازم مفید تزئین کنید


برای نگه داشتن احساس مطبوع بیشتر از شرکت های بزرگ ، کورلی قفسه های خود را با سبدهای پر از نمونه های پارچه ای دراز کرد. "نکته جادویی در مورد آنها این است که آنها به طور کامل محتویات خود را پنهان می کنند و همچنین می توانند یک اتاق را به هم نزدیک و گران نگاه کنند ، بسیار بیشتر از سایر انواع سطل های ذخیره سازی." تخته چوب پنبه ای دیوار بالای میز را می پیچد تا بافت طبیعی سبد های انبار را بازی کند.

مبلمان


از آنجا که یک صندلی نورد استاندارد به نظر می رسد خیلی خاموش است ، طراح به جای آن یک صندلی چنل چارلی استفاده کرده و آن را با یک آباژور مطابق با برنجی در بالا تکمیل می کند. در آخر اینکه ، سخت افزار برنجی Waterworks روی کابینت ها ، گرمای صندلی روشن را منعکس می کند و یک براق لباس مجلل را به اتاق اضافه می کند.


اتاق نشیمن


ضیافت بیانیه ای را به گوشه ای از اتاق نشیمن خود اضافه کنید که در غیر این صورت ممکن است توسط یک قطعه مبلمان لهجه ای اشغال شود. اندرو هوارد ، طراح داخلی ، که این اتاق نشیمن را دقیقاً در خارج از چاپل هیل ، کارولینای شمالی ، تزئین کرده است ، می گوید: یک صندلی پنجره نباید بیش از 16 اینچ باشد. این مکان بسیار شگفت انگیز برای استراحت و گفتگو با مهمانان مهمانی یا اعضای خانواده است - و همچنین مکانی برای گشت و گذار در چند لایه از رنگ ، الگوی و بافت. وی می افزاید: "من چیزی بیش از یک سینه چوبی قهوه ای در گوشه اتاق ندارم ؛ این ضیافت همه چیز را نرم می کند و همچنین یک فضای صندلی صمیمی ایجاد می کند." یک نکته مهم برای بیرون کشیدن موفقیت آمیز این طرح تزئینات: الگوهای را با هم مخلوط و مطابقت دهید تا آن را دنج و رسمی جلوه دهید. هاوارد روی بالش هایی در چنین فضای کم حجم ترجیح می دهد که چاپ را نسبتاً کوچک و مشابه در مقیاس با یکدیگر نگه دارد. در اینجا ، پارچه سبز ذن باغ توسط فریک میسون با نقوش آبی روی نیمکت L شکل ، که در Pavilion i تزیین شده است ، تضاد دارد. از تزئینات گل در کوراسیون نیز استفاده کنید.

https://www.southernliving.com/home/decor/small-space-decorating-ideas


pedarjepeto فضای ,اتاق ,کورلی ,کابینت ,صندلی ,گوید ,اضافه کنید ,اتاق نشیمن ,استفاده کنید ,مورد علاقه ,کنید کورلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سیستم های تهویه مطبوع/مهتاب گستر یکم بیشتر بمون پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مودم های ADSL و VDSL دفتر فنی مهندسی بهسازان شمال دانلود آهنگ جدید و شاد معرفی سایت های انفجار معتبر پدافند غیرعامل نقش رونق تولید در مقاومت