برای اطمینان از اعتبارسنجی مستر کارت و صحت شماره‌های درج شده روی مستر کارت یک راه ساده وجود دارد. این راه تنها در معاملات تجارت الکترونیک قابل استفاده است. زمانی که کارت به صورت فیزیکی در دسترس نباشد می‌توان به این وسیله از صحت شماره‌های کارت مطمئن شد. می‌توانید برنامه‌ای برای تعیین صحت کارت طراحی کنید یا به سادگی یکی از برنامه‌های موجود در بازار که برای این کار طراحی شده است را اری کنید.اعتبارسنجی مستر کارت و کارت‌های اعتباری دیگر بر اساس الگوریتم لوهن Luhn قابل انجام است. این الگوریتم Modulus ۱۰ هم نامیده می‌شود. روشی ساده که شماره کارت را در فرایندی سه مرحله‌ای تایید می‌کند:

با دو برابر کردن اعداد فرد شروع کنید. اگر اعداد به دست آمده از ۹ بیشتر است مانند (۱۴=۲*۷) اعداد به دست آمده را با هم جمع کنید: ۱ ۴=۵

حال تمام اعداد به دست آمده را به همراه اعداد زوج داخل شماره روی کارت با هم جمع کنید.

مجموع همه اعداد باید عددی باشد که به عدد صفر منتهی شود. اگر مجموع تمامی اعداد روی کارت به شیوه گفته شده به عدد صفر منتهی نشود، به این معنی است که شماره کارت معتبر نیست.
بررسی اعتبار مستر کارت یا هر کارت اعتباری دیگر باید در کمترین زمان انجام شود. هنگامی که کارت اعتباری ار را می‌گیریم فرصت زیادی برای بررسی کارت وجود ندارد و باید تراکنش مالی را هر چه زودتر انجام دهیم. به همین علت زمان کافی برای استفاده از روش‌های ارائه شده به صورت دقیق نیست.

تنها کاری که هر نده برای اعتبارسنجی مستر کارت باید انجام دهد این است که توانایی‌ و دقت خود را بالا ببرد و در کمترین زمان، پیش از انجام تراکنش مالی کارت اعتباری ار را بررسی کند.

مشتریان محترم برای مستر کارت با اطمینان کامل  هم اکنون می توانید در سایت معتبر بیت مهر عضو و خود را به راحتی در کمترین زمان ممکن انجام دهید.


ارز دیجیتال - بیت مهر کارت ,مستر ,اعداد ,انجام ,اعتباری ,بررسی ,مستر کارت ,کارت اعتباری ,اعتبارسنجی مستر ,تراکنش مالی ,اعتباری ار ,کارت اعتباری ار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی تخصصی انواع آشپزخانه مدرن آقای شادمهر رادیو کودکانه پانیذ موزیک تم زیبایی املاک آنلاین وبلاگ آموزشی تفریحی