شلوار کمرنگ نپوشید



اگر یک شکل گلابی دارید ، شلوار کمر فقط ایده خوبی نیست. آنها هیچ کاری برای پنهان کردن کف سنگین شما انجام نمی دهند و در حقیقت آن را بسیار واضح تر جلوه می دهند. بنابراین به جای آن شلوارهای بلند را انتخاب کنید تا شکل شما متعادل تر به نظر برسد.
از پوشیدن دامن های کوتاه و شلوارک های کوتاه بپرهیزید
از مانتوهای کوتاه و شلوارک کوتاه بسیار بهتر جلوگیری می شود زیرا از نظر نوع بدنی مناسب نیست. جامه های کوتاه باعث می شود قسمت زیرین شما شکننده و ران های شما سنگین به نظر برسد. دامن و شلوارک به طول زانو برای شکل گلابی بهتر کار می کنند.


بیشتر بخوانید: انواع لباس نوزاد

انتخاب کفش های انگشت پا با انگشت پا نسبت به انگشتان پا دور
این یک واقعیت است که کفش های با انگشتان پا ، پاهای شما را طولانی تر به نظر می رسند ، در حالی که آنهایی که انگشتان گرد دارند ، پاهایتان را لک می کند. از آنجا که یک نوع بدن به شکل گلابی به پاهای طولانی تر نیاز دارد تا بتواند باسن را گسترده تر کند ، انگشتان پا نقطه ای برای رفتن است.

نکته سریع: اگر شکل گلابی دارید ، پس کاپشن BFF شماست. کاپشن های ساختاری خوبی را بپوشید که به بالای باسن شما پایان یابد. نه تنها کت ها تعریف بیشتری به شانه های شما می دهند بلکه به پنهان کردن مناطق مشکل نیز کمک می کنند. فقط مطمئن شوید که کاپشن های شما از باسن شما تمام می شود و درست در آنها نیست.

هنگامی که صحبت از چاپ و نوع بدنه گلابی می شود ، گل ها بهترین دوست شما هستند.
قانون شست و شوی بدن هنگام شکل گیری گلابی این است که آن را ساده و لطیف در پایین نگه دارید در حالی که آن را در بالا بازی می کنید. بنابراین جایی که تاپ ها و لباس هایی با جزئیات در مورد منطقه شلوار انتخاب شده و از گردنبند و روسری جالب استفاده کنید تا تمرکز و توجه را به سمت سینه و شانه های خود داشته باشید و از باسن خود دور شوید.



بیشتر بخوانید: انواع جنس لباس

هر نوع بدن مجموعه چالش های خاص خود را دارد. ترفند این است که نوع بدن خود را بشناسید ، چه عواملی برای شما مفید نیست و سپس به نقاط قوت خود بازی کنید. اکنون که می دانید چه چیزی می توانید و نمی توانید برای بدن گلابی تان بپوشید ، پیش بروید ، این نکات ساده شکل گلابی را دنبال کنید و کمد لباس خود را مجدداً متناسب با نوع بدنتان تغییر دهید.

teamugar.com


melateeshgh گلابی ,کوتاه ,باسن ,انگشتان ,لباس ,کاپشن ,بخوانید انواع ,بیشتر بخوانید ,پنهان کردن ,گلابی دارید ,بیشتر بخوانید انواع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه ممتاز چی | تضمین بهترین خرید اینترنتی از ممتاز چی سایت اینترنتی سرد سیگنال شو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آندروید دانلود کاروانهای زیارتی سیاحتی شرکت مرصاد نائین سایت دانشجویان زیست شناسی پیام نور اردبیل خواص آیات قرآن