آموزش تعمیرات یخچال

در آموزش تعمیر یخچال، آموزش تعمیر یخچال ال جی، آموزش تعمیر یخچال سامسونگ، آموزش تعمیر یخچال کنوود، آموزش تعمیر یخچال سینجر، اموزش تعمیر یخچال امرسان و اموزش تعمیر یخچال فریزر پارس خزر مثال زده میشود. اموزش گازکردن یخچال، آموزش تعمیر برد یخچال و اموزش تعمیر کمپرسور یخچال نیز از سرفصلهای اصلی در کلاس تعمیر یخچال فریزر است.

سرفصلهای دوره آموزش تعمیر یخچال

آموزش شناخت اجزای مکانیکی و قسمت های مختلف یخچال

آموزش شناخت کمپرسور و آموزش شارژ گاز کمپرسور: مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ، پیستون و سوپاپ ها می باشد، که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد، می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با  باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی عمل سرما سازی انجام می شود. روی بدنه کمپرسور معمولا سه لوله دیده می شود : لوله رفت یا فشار گاز و لوله بر گشت یا مکش و لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز.گاز یخچال

آموزش تعمیر کندانسور (رادیاتور خنک کننده): از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی میشود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

آموزش تعویض فیلتر یا درایر: درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور  رطوبت خود را تماما” به این مواد میدهد وخشک می شود بمرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

آموزش تعمیرات اواپریتور (محفظه تولید یخ): از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله های مارپیچ آلومینیومی می سازند و از آنجا که بتوسط بسته شدن درب جای یخی هوا درون اواپریتور مسدود می شود ،تبخیر مداوم سرما در اواپریتور دما را شدیدا”کاهش می دهد بگونه ای که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپریتور منجمد می شود.

شناخت کاپیلاری تیوب(لوله مویی): به سبب قطر بسیار کمی که داراست لوله مویی نامیده می شود . جایگاه آن بین خروجی فیلتر (درایر) و ورودی اواپریتور است. قطر و طول آن در کیفیت سرمای ایجاد شده بسیار با اهمیت است در رابطه با نقش سرما سازی آن در ادامه بحث خواهد شد. مجموعه قطعات مکانیکی شامل: کمپرسور، کندانسور، لوله مویی، درایر و اواپریتور دیده می شود.


تعمیرات وسایل برقی لوله ,یخچال ,آموزش ,تعمیر ,کمپرسور ,سرما ,تعمیر یخچال ,آموزش تعمیر ,سرما سازی ,اموزش تعمیر ,فشار قرار ,آموزش تعمیر یخچال ,تعمیر یخچال فریزر ,اموز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل علمی ،آموزشی ،خوندنی،تفریحی گذری بر ورزشهای رزمی همه چیز درباب ورزش با(حامدرحیمی پنجکی) سایت داش سعید سرگرمی و آموزش اینجا همه چی هست